lördag 28 december 2013

Errmahgeeerdh

En vän till mig är en otroligt talangfull konstnär och hon ska ha en utställning till våren med tema Sagoväsen. Och behöver inspiration till nya verk, så hon gjorde en liten allmän uppmaning på fb att om man hade en häftig bild på sig själv så kunde man mejla över den. Eftersom jag länge känt att det skulle vara väldigt coolt att bli avbildad av henne så sände jag genast över den här:
Från i vårvintras, under min blonda period :) De allra flesta tyckte att det bara såg gult ut men jag gillade det och jag är rätt förtjust i just den här bilden. Mejlade den igår.

Idag fick jag det här tillbaka :D
Hon kanaliserade havsdryad och får man säga det här, men jag blir typ lite kär i mig själv när jag ser den här bilden ^^ Önskar att jag hade these ears for real! Nu kommer jag tapetsera mina internetavatarer med den!

Inga kommentarer: